Su manimi SEO procesas bus lengvas ir sklandus tiek dėl mano patirties, tiek dėl komunikacijos.
Visos SEO Paslaugos:
Vidinis SEO
Išorinis SEO
SEO auditas
SEO konsultacijos
Turinio rašymas
Dirbu tokiu principu:
1. Bendrauju su klientu ir sužinau jo lūkesčius.
2. Sutariame nuo ko pradedame darbus.
3. Atlieku svetainės analizę ir pateikiu savo pastebėjimus bei rekomendacijas.
4. Sutariame darbų kainą.
5. Laiku atlieku užduotis.
6. Pateikiama darbų ataskaita ir rekomendacijos ateičiai.
7. Nuolat bendrauju su klientu ir stengiuosi padėti jam suprasti visą procesą.
Kas yra SEO optimizavimas ir kaip tai veikia?
SEO optimizacija yra techninių ir kūrybinių sprendimų derinys siekiant pagerinti puslapio statistiką, lankomumą ir kokybę. Yra daugybė SEO aspektų, kurie lemia sėkmę- nuo žodžių naudojamų puslapio turinyje, iki nuorodų internete, vedančių į tavo puslapį. Kartais tiesiog svarbu sukurti puslapio struktūrą taip, kad ji būtų suprantama paieškos variklių robotams. Tačiau SEO nėra tiesiog puslapio parametrų nustatymas pagal paieškos variklius. Labai svarbu ir puslapio nauda lankytojams, UX (User Experience). Tad abu šie dalykai turi būti tobulinami tolygiai.
Šiame straipsnyje apžvelgsime svetainės optimizaciją iš visų kampų – paaiškinsiu kokį vaidmenį atlieka raktažodžiai (keywords), kaip jie pritraukia lankytojus ir padeda būti pastebėtiems paieškos variklių, kaip kurti naudingų nuorodų struktūrą, kaip tinkamai vykdyti puslapio rinkodarą. Pradžioje tai gali atrodyti painiai ir sudėtingai, bet skaityk toliau – viską paaiškinsiu.
Kodėl verta svetainei atlikti SEO optimizavimą?
Dauguma visų interneto vartotojų naudoja tris pagrindines paieškų sistemas: Google, Bing ir Yahoo!. Nors socialiniai puslapiai kaip Facebook, Instagram, Twitter ir kiti taip pat gali atvesti jums lankytojų, tačiau dauguma svečių bus atklydusių per paieškos variklius. Ir tai galioja visais atvejais nepaisant to ar tavo puslapis talpina daug naudingo turinio, siūlo paslaugas, prekes ar bet ką kitą.
Paieškų varikliai naudingi tuo, kad jie atveda tiesioginę auditoriją, į tavo puslapį randa tie, kurie ieško informacijos esančios pas tave. Jei paieškos varikliai negali aptikti tavo puslapio ir patalpinti jame esančio turinio į savo duomenų bazę, tu prarandi milžinišką kiekį potencialių lankytojų.
Paieškos užklausos – žodžiai, kuriuos naudodami žmonės ieško informacijos. Suprasti jų vertę yra itin svarbu. Patirtis rodo, kad paieškos variklių atvedama auditorija yra tokia didelė ir svarbi, kad gali lemti įmonės sėkmę arba nesėkmę. Tiesioginė auditorija suteikia puslapiui vertę, jie dalinasi ten esančia informacija ir atlieka labai svarbią rolę rinkodaroje. Investavimas į puslapio optimizavimą gali suteikti žymiai didesnės naudos, nei kiti rinkodaros ir reklamos būdai.
Ar galiu SEO atlikti pats?
SEO yra ganėtinai painus ir sudėtingas pasaulis, tačiau paprasčiausi dalykai įkandami daugumai žmonių. Net ir nedidelės žinios, gali padaryti įtaką tavo verslui. Internete daugybė nemokamos informacijos kaip atliekamas SEO, kaip ir šis paprastas SEO optimizavimo gidas.
Priklausomai nuo noro mokytis, skirti laiko ir puslapio bei konkurencijos sudėtingumo, geresnis variantas gali būti samdyti specialistą. Vieni užsiima tik vidiniu, kiti išoriniu SEO ,o kai kurie atlieka visapusišką SEO puslapio optimizavimą.
Geras SEO ir blogas SEO
Geras, taip vadinamas White Hat SEO, yra priemonės, kurių pagalba gali pagerinti puslapio pozicijas Google ir kitų paieškos sistemų rezultatuose. Tai yra priemonės, kurios naudingos tiek puslapio pozicijoms, tiek lankytojams.
Blogas, taip vadinamas Black Hat SEO, yra priemonės, kurios pradžioje atrodo veiksmingesnės, duodančios greitesnį rezultatą, tačiau galiausiai privedančios prie puslapio pašalinimo iš paieškos apskritai arba pozicijų praradimo.
Prieš atliekant SEO labai rekomenduoju daugiau pasidomėti šia tema ir neieškoti lengvų kelių.
Kaip veikia ir kokia Search Engine Optimization nauda?
Visi žinote kaip naudotis Google. Įrašę paieškoje raktažodžius pagal, kuriuos norite rasti informacijos, gaunate rezultatus. Pirmieji dažnai būna puslapiai, kurių savininkai moka paieškos varikliui už tai, kad būtų pirmi paieškos rezultatuose, tai vadinasi Google Ads paslauga. Tie puslapiai būna apmokestinti už kiekvieną paspaudimą ant parodyto rezultato ir yra pirmose pozicijose tik tol, kol moka už paslaugą.
Vėliau seka puslapiai, kurie geriausiai atitinka goole vertinimo kriterijus ir lankytojų poreikius. Ir nors jie yra keletu pozicijų žemiau, tačiau sulaukia gerokai daugiau paspaudimų , nei aukščiau esantys Google Ads paslauga iškelti puslapiai. Pvz JAV 2017 metais tik 2,8% vartotojų rinkosi tokiu būdu reklamuojamus puslapius. Turbūt pastebėjote, kad matydami puslapius esančius viršuje dėl mokamos reklamos, automatiškai juos praleidžiate? Taip elgiasi dauguma. Tad SEO Optimizacija yra tikrai teisingas pasirinkimas. Tokiu būdu ne tik pritrauksite daugybę naujų lankytojų, tačiau tai bus tikslinga auditorija, kuri ateis pas jus būtent dėl to, kad jūs siūlote tai, ko jie ieško.
Vidinis ir išorinis SEO
Kaip žinia egzistuoja dvi kryptys. Sunku pasakyti, kuri iš jų yra svarbesnė, tačiau faktas, kad jos abi yra reikalingos.
Pradėkime nuo vidinio optimizavimo, kadangi nuo to reikėtų pradėti puslapio optimizavimą.
Vidinis SEO tai yra viskas, kas yra jūsų puslapyje, nors ir ne viskas yra matoma vartotojui. Paminėsiu keletą svarbių aspektų. Angliškai vadinamas UX ( user experience ) yra tai, kokį įspūdį vartotojui sudaro puslapis, jo išdėstymas, turinio apimtis, kokybė, originalumas, esantys paveikslėliai, video klipai, nuorodos į kitus puslapius, patogus puslapio naršymas. Kiti lankytojui nematomi dalykai kaip puslapio užkrovimo greitis(matuojamas mili-sekundėmis, tad vartotojas gali ir nejausti skirtumo), puslapių vidiniai aprašymai, skirti tiek paieškos varikliams, tiek vartotojams dar renkantis puslapį iš pateiktų variantų. Paveiksliukų vidiniai aprašymai, raktažodžių parinkimas ir išdėstymas ir t.t.
Išorinis SEO tai yra viskas kas yra už jūsų puslapio ribų. Jūsų socialinių tinklų paskyros, nuorodos vedančios į jūsų puslapį. Nuorodos yra svarbiausia išorinio darbo su svetaine dalis, tačiau su jomis reikia elgtis apgalvotai. Perkamos nežmoniškais kiekiais nuorodos, masiškai talpinamos visuose puslapiuose, kur tik galima, nors jie ir nėra susiję su jūsų teikiamomis paslaugomis ar prekėmis, kelia įtarimą paieškos sistemų robotams, kurie tampa vis pastabesni tokiems veiksmams. Tai yra vienas iš draudžiamų optimizavimo metodų, kurie gali iššaukti jūsų puslapio pašalinimą iš paieškos sistemos visam laikui ar laikinai.
Ar verta samdyti SEO specialistą?
Priklausomai nuo noro mokytis ir laiko išteklių darbui atlikti galima puslapį optimizuoti pačiam arba samdyti SEO specialistą. Abu variantai yra geri, tačiau prieš priimant sprendimą reikėtų pasidomėti, kaip pasirinkti gerą specialistą ir kokių klaidų pačiam geriau nedaryti.
Egzistuoja White Hat (saugūs) ir Black Hat (pavojingi) optimizavimo metodai . Tiek blogas specialistas, tiek jūs pats galite, patys to nesuprasdami, naudoti draudžiamas priemones ir taip daug lengvesniu būdu pasiekti greitų ir gerų rezultatų, tačiau tai gali būti labai laikina. Tokius būdus paieškos variklių sistemos vis greičiau pastebi ir puslapiai būna užblokuojami apskritai arba tiesiog nubloškiami į paieškos rezultatų apačią, tai yra padaro juos praktiškai nematomus vartotojams.
Informacijos tikrinimas ir talpinimas
Paieškos varikliai turi dvi pagrindines funkcijas: tikrinti ir talpinti informaciją, bei pateikti ją vartotojams eilės tvarka pagal tai, kaip patikrinta informacija tiksliai atitinka vartotojo paiešką. Visą pasaulio internetinių puslapių tinklą įsivaizduok kaip didžiulį susisiekimo tinklą su daugybe stotelių. Kiekviena stotelė yra internete esantis puslapis, paveikslėlis ar failas. Paieškos varikliams reikia būdo kuo efektyviau aplankyti visas esančias stoteles ir tam jie naudoja patį lengviausią būdą – nuorodas.
Nuorodų struktūra tinklalapyje turi tarpusavyje sujungti visus puslapius. Nuorodos padeda paieškos varikliams pasiekti milijardus sujungtų failų esančių puslapiuose. Aptikę tokius puslapius, paieškos varikliai nuskaito juose esančius failus ir visą informaciją talpina savo duomenų bazėse, atitinkamai pažymi ir, kai kažkas paieškoje ieško tokios informacijos – ji pateikiama. Kad sugebėtų apdoroti ir valdyti tokio masto informaciją, paieškos varikliai turi dideles duomenų bazes visame pasaulyje. Šiose duomenų bazėse yra tūkstančiai prietaisų apdirbančių didelius informacijos kiekius žaibišku greičiu. Kai vartotojas bet kuria paieškos variklyje pateikia užklausą jis gauna atsakymus tą pačia akimirką. Net sekundės ar dviejų uždelsimas sukeltų nepasitenkinimą, tad paieškos varikliai deda daug pastangų, kad veiktų kuo efektyviau.
Paieškų atsakymų pateikimas
Paieškos varikliai yra atsakymų mašinos. Kai interneto vartotojas pateikia paieškos užklausą, paieškų varikliai akimirksniu peržvelgia milijardus turimų failų su informacija ir padaro du dalykus: viena – atrenka labiausiai klausimą atitinkančios informacijos turinčius puslapius ir antra – pateikia juos eilės tvarka nuo daugiausiai naudingos ir atitinkančios informacijos turinčios svetainės. SEO optimizacijos tikslas yra puslapio turinį sustyguoti taip, kad paieškos varikliams būtų aišku kokios ir kiek naudingos informacijos puslapyje yra ir tą informaciją padaryti kuo lengviau pasiekiamą.
Kodėl paieškos varikliai negali patys rasti tavo puslapio?
Paieškos varikliai nuolat tobulėja, tačiau jiems vis tiek praverčia pagalba. Didieji paieškos varikliai Google, Bing, Yahoo! nuolat atnaujina savo sistemas, kad puslapių tikrinimo robotai dirbtų greičiau, tiksliau ir pateiktų geresnius rezultatus, tačiau ir jiems yra ribos. Teisingai atliktas SEO optimizavimas gali padėti pritraukti tūkstančius lankytojų, tuo tarpu blogas SEO gali nublokšti puslapį į paieškos rezultatų paskutinius puslapius, kur lankytojai apsilanko labai, labai retai. Paieškos varikliams padeda ne tik turinys, vidinis SEO, bet ir pateiktas svetainės žemėlapis (sitemap.xml) ir paieškos variklių robotus kontroliuojantis failas ‘robots.txt’
SEO optimizacija ne tik padeda turinį patalpinti į paieškos variklių sistemas, bet ir skatina tą turinį atsirasti geresnėse pozicijose, kad šis būtų randamas daugiau žmonių. Interneto rinka tampa vis labiau konkurencinga, tad kompanijos , kurios savo puslapiams naudoja SEO paslaugas, turi daug geresnius šansus pritraukti didžiąją dalį interneto naudotojų.
Tekiamos paslaugos: SEO straipsnių rašymas, raktinių žodžių analizė ir parinkimas ir kt.
Vilnius, Lietuva
~300 žodžių.
Vidinis svetainės optimizavimas pagal SEO taisykles.
Pateikiama svetainės analizė su nurodytomis klaidomis ir taisytinomis vietomis. Pateikiamos rekomendacijos, darbų planas ir bendradarbiavimo pasiūlymas.
Išorinis SEO yra pagrindinis dalykas, kurio pagalba gerinamos parinktų raktinių žodžių pozicijos Google paieškoje.
Jei norite paskelbti komentarą, turite būti prisijungęs
~300 žodžių.
Vidinis svetainės optimizavimas pagal SEO taisykles.
Pateikiama svetainės analizė su nurodytomis klaidomis ir taisytinomis vietomis. Pateikiamos rekomendacijos, darbų planas ir bendradarbiavimo pasiūlymas.
Išorinis SEO yra pagrindinis dalykas, kurio pagalba gerinamos parinktų raktinių žodžių pozicijos Google paieškoje.
3taskai.lt made with love by developeris.lt
© 2018-2021 Visos teisės saugomos.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
3taskai.lt
2021-09-27 16:48Patikrintas tiekėjas, rekomenduojame.