Atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus

Skiriame ypatingą dėmesį kiekvienam savo klientui, rūpinamės Jūsų poreikiais ir skubame atsakyti į visus Jūsų klausimus. Iš pradžių patarimo ieškokite mūsų dažniausiai užduodamų klausimų skiltyje. Jeigu nepavyksta rasti reikiamo atsakymo, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriaus nuo 9:00 iki 17:00 val.

Kaip veikia 3taškai palyginimo portalas?

Siekiame, kad paslaugų ieškantys klientas paprasčiau ir greičiau atrastų patikimus pagal poreikius atitinkančius paslaugų teikėjus, o kokybiškai besistengiantys dirbti paslaugų teikėjai visada turėtų pakankamai naujų klientų.

Sistemoje įregistruoti tiekėjai teikia tokias paslaugas, kaip: internetas ir televizija, statybos, apdaila, internetas, it, interjeras, buitinės paslaugos, reklama, dizainas, spauda, buhalterinės apskaitos pasaugos, mokymai, renginiai, šventės, transportas, grožio paslaugos, gydymo paslaugos, nuomos paslaugos, sporto paslaugos, pramogos, turizmas, paslaugos augintiniams ir daug kitų paslaugų.

Mūsų strategija: siekiame, kad sistema tarnautų tiek paslaugų ieškantiems, tiek jas teikiantiems.

Kaip susikurti paskyrą?

Norėdami užsiregistruoti, spauskite > "Užsiregistruoti" ir įveskite savo duomenis. Elektroniniu paštu gausite laišką, patvirtinantį Jūsų registraciją.

Kaip pradėti savo paslaugų reklamą?

Norėdami pradėti savo paslaugų reklamą 3taškai portale, užsiregistruokite ir susikurkite bent vieną asmeninį puslapį. Padarykite tai jau dabar: + reklamuoti paslaugas

Negaliu prisijungti prie savo paskyros?

Jeigu nepavyksta prisijungti prie savo paskyros, spauskite  > "Pamiršau slaptažodį". Elektroniniu paštu gausite laišką. Spauskite ant laiške esančios nuorodos ir atsinaujinkite slaptažodį. Prireikus, šį procesą galite kartoti.

Kas gali reklamuoti savo paslaugas?

Savo paslaugas 3taškai sistemoje gali reklamuoti kiekvienas norintysis, visi visų sričių specialistai yra laukiami mūsų svetainėje.

3taškai.eu portale galima reklamuoti visas paslaugas, kurios atitinka šiuos reikalavimus:

  1. 1. Paslaugos yra neuždraustos Lietuvos Respublikos įstatymų;
  2.  
  3. 2. Paslaugos praktiškai reikalingos Lietuvoje ar užsienyje gyvenantiems žmonėms ir (arba) Lietuvoje ar užsienyje veiklą vykdančioms įmonėms.
  4.  
  5. 3. Portale galima reklamuoti savarankiškai pagamintas, užaugintas ar surinktas prekes; paslaugų tiekėjo perparduodamas trečiųjų asmenų prekes.
Kiek kainuoja susikurti asmeninį puslapį?

3taškai portale visos kainos yra fiksuotos. Sužinokite kainas čia:+ reklamuoti paslaugas

Kaip susikurti pirmą asmeninį puslapį?

Spauskite čia:+ reklamuoti paslaugas

Išsirinkite planą, paslaugų kategoriją, užpildykite visą savo paslaugų informaciją ir publikuokite savo skelbimą.

Kaip pasirinkti skelbimo kategoriją?

Norėdami padėti potencialiems vartotojams lengviau ir greičiau rasti jūsų skelbimus svetainėje, siūlome skelbimus suskirstyti į kategorijas, kai juos kelsite. Kategorijas sudaro tik viena pakopa, kuri supaprastina bendra skelbimų paiešką.

Kaip susikurti papildomą asmeninį puslapį?

Pirmiausiai prisijunkite jau esamos 3taškai paskyros. Toliau spauskite "Reklamuoti paslaugas" arba spauskite čia :+ reklamuoti paslaugas ir kurkite naują paslaugų puslapį

Kaip redaguoti asmeninį puslapį?

Norint redaguoti savo asmeninį puslapį prisijunkite prie savo paskyros > nuveskite pelytę ant savo paskyros pavadinimo > atsidarius "Meniu" langui spauskite "Mano Puslapiai" > spauskite "Redaguoti" prie puslapio, kurį norite pakoreguoti.

Kaip ir kokias nuotraukas kelti į asmeninį puslapį?

Norint įkelti nuotraukas į asmeninį puslapį prisijunkite prie savo paskyros > nuveskite pelytę ant savo paskyros pavadinimo > atsidarius "Meniu" langui spauskite "Mano Puslapiai" > spauskite "Redaguoti" prie puslapio, kurį norite pakoreguoti. Čia galite įkelti ir ištrinti įkeltas nuotraukas, redaguoti tekstą, kontaktinę informaciją ir t.t.

Į asmeninę nuotraukų galeriją galima kelti tik asmenines darbų, darbovietės ar kitas, su veikla susijusias, nuotraukas. Galimi nuotraukų formatai: JPG, PNG, GIF. Minimalus nuotraukų dydis 400 x 300 px. Visos įkeltos nuotraukos privalo nepažeisti autorių teisių.

Kodėl nepavyksta įkelti nuotraukos?

Jeigu nepavyksta įkelti nuotraukos, patikrinkite ar keliamos nuotraukos dydis yra mažiausiai 400 x 300 px. Prieš bandant pakartotinai įkelti nuotrauką, perkraukite naršyklę. Jeigu nuotraukų įkelti vis tiek nepavyksta, pamėginkite tai padaryti naudojantis kita naršykle (pvz. Chrome ar Firefox).

Kaip įkelti vaizdo įrašą prie darbų pavyzdžių?

Norint įkelti vaizdo įrašą prie darbų pavyzdžių, yra būtina, kad vaizdo įrašas būtų įkeltas į Youtube platformą. Įkėlus vaizdo medžiagą ten, tereikės nukopijuoti tinklalapio nuorodą ir įkelt į aprašymą savo asmeniniame puslapyje 3taškai.

Ar mano asmeninis puslapis bus randamas Google paieškoje?

Taip, kiekvienas 3taškai sukurtas puslapis gali būti atskirai surastas per Google paieškos sistemą, įvedant tam tikrus, su Jūsų veikla susijusius raktažodžius arba asmeninę informaciją. Sukūrus puslapį gali tekti palaukti iki 12 mėnesių, kol jis atsiras Google paieškoje. Tai yra standartinis Google indeksacijos laikotarpis.

Kaip veikia puslapio iškėlimas žvaigždutėmis?

Bendrą užklausą galite išsiųsti paspaudę čia.

Kaip rikiuojami puslapiai, neturintys žvaigždučių?

Nemokamai rodomi neaktyvūs puslapiai rikiuojami pagal turinio kokybės taškus po aktyviais puslapiais.

Kodėl paskyra gavo įspėjimą ar buvo užblokuota?

Jūsų paskyra gali gauti įspėjimą ar būti užblokuota jeigu Jūs vykdote neteisėtą veiklą arba gavote numatytą skaičių klientų skundų su įrodymais.

Negaunu pranešimų į el. paštą.

Tokiu atveju patikrinkite savo pašto dėžutėje skiltį "Šlamštas" arba " Reklama". Kita galima problema - registracijos metu neteisingai suvestas elektroninio pašto pavadinimas. Jei taip nutiko kreipkitės į 3taškai administraciją info@3taskai.lt.

Kaip pranešti apie programinę klaidą?

Praneškite el. pašto adresu info@3taskai.lt arba telefonu 8 700 3 113.

Paskelbiau skelbimą, tačiau jo nėra svetainėje

Prisijunkite prie savo paskyros ir patikrinkite paslaugų užsakymo būklę. Jeigu Jūsų paskyroje puslapis rodomas tarp paskelbtųjų, bet jo svetainėje nėra, kreipkitės į 3taškai administraciją.

Kaip veikia rekomendacijų / atsiliepimų sistema?

3taškai rekomendacijos  padeda įvertinti paslaugų tiekėjo kompetenciją, reputaciją ir aktyvumą. Kuo daugiau rekomendacijų turi paslaugų teikėjas, tuo didesnė tikimybė, kad tiekėjas paslaugas atlieka kokybiškai, turi daug patirties bei gerą reputaciją.

Kas gali palikti rekomendaciją / atsiliepimą?

Rekomenduoti paslaugas gali tiek fiziniai tiek juridiniai asmenys įsigyję produktą ar užsisakė paslaugas iš numatytojo teikėjo. Paslaugos gali būti ir ne tiesiogiai užsakomos per 3taškų sistemą, kad būtų galimybė klientui palikti atsilepimą.

Rekomenduojame palikti atsiliepimą tiems, kurie ištikrųjų turėjo kontaktą su savininku ar naudojosi daiktu. Taip padėsite kitiems lengviau išsirinkti jiems tinkamą daiktą ar paslaugą.

Komentarai su asmens duomenų viešinimu ar įžeidimai kitiems sistemos nariams – bus trinami, o juos palikę asmenys gali būti užblokuoti!

Kaip veikia nusisikundimų sistema?

Norint pranešti nusiskundimus apie tiekėją, reikia: užeiti į tiekėjo 3taškai puslapį > paspausti "Pranešti apie šį tiekėją" > parašyti skundą. Šį skundą gaus 3taškai administracija. Sukaupus tam tikrą skaičių nusiskundimų, tiekėjo paskyra bus blokuojama nenumatytam laikotarpiui.

Taip pat klientams rekomenduojame, rašant skundą administracijai, palikti atitinkamą įvertinimą tiekėjo atsiliepimuose, kad įspėti visus kitus galimus būsimus klientus apie Jūsų kilusias problemas su šiuo tiekėju.

Kaip gauti daugiau užsakymų?

Tam kad gauti daugiau užsakymų yra būtina sukurti tinkamą portfolijo. Stenkitės padaryti savo puslapį maksimaliai užpildytu, pateikti visą būtinąją bei papildomą informaciją apie save, teikiamas paslaugas, apie įmonę ir pnš.

Taip pat rekomenduojame į savo puslapį įkelti savo asmeninę nuotrauką, taip Jus suteiksite didesnį psichologinį pasitikėjimą klientams. Stenkitės, kad tiek Jūsų, tiek Jūsų darbų nuotraukos būtų aukščiausios kokybės bei akį traukiančios.

Nepamirškite savo 3taškai puslapyje pateikti visą įmanomą kontaktinę informaciją. Kadangi gyvename tokiu laiku, kai galima susisiekti ne tik telefonu ir ne tik skambučiu bei galima prisitaikyti prie kiekvieno būsimo kliento patogumų.

Savo 3taškai puslapyje būtinai įkelkite nuorodas į visus kitus Jūsų turimus paslaugos reklamos puslapius ( Facebook, Instagram, Skelbiu.lt ir kt.). Taip klientui išūgdysite pasitikėjimą, kadangi jis galės rasti atsiliepimus apie Jus daugelyje vietų.

Skatinkite savo buvusius klientus parašyti apie Jus atsiliepimą 3taškai portale. Tai ne tik Jus labai gerai rekomenduos, bet ir Jūsų puslapis iškils konkurentų tarpe, kadangi puslapiai rikiuojami pagal turinio kokybę ir gerų atsiliepimų skaičių.

Kaip ištrinti savo puslapį?

Norint redaguoti savo asmeninį puslapį prisijunkite prie savo paskyros > nuveskite pelytę ant savo paskyros pavadinimo > atsidarius "Meniu" langui spauskite "Mano Puslapiai" > spauskite "Redaguoti" prie puslapio, kurį norite pakoreguoti > spausti "Ištrinti".

Kaip išsiųsti bendrą užklausą visiems tiekėjams?

Prisijunkite prie savo 3taškai paskyros > pagrindiniame puslapyje ties viršuje spauskite mygtuką "Gaukite pasiūlymus" > kitame lange pasirinkite dominančią Jus paslaugų kategoriją ir kitus punktus  > išsiuntus užklausą, kelių dienų bėgyje su Jumis susisieks tiekėjai.

Kaip įvertinti rekomendacijų / atsiliepimų patikimumą?

Visos Jumis matomos rekomendacijos yra patikimos, kadangi prieš jas publikuojant, rekomendacijos praeina patikrą,  jeigu reikia - moderaciją, kurią atlieka mūsų sistemos administracija.

Kilus įtarimams, kad rekomendacijos sukurtos nesąžiningai, jos yra trinamos be atskiro įspėjimo.

Taip pat, esant tokiai situacijai, jog jeigu atsiliepimų po paslaugų tiekėju dar nėra, rekomenduojame klientams prieš užsisakant paslaugas, apsilankyti tiekėjo kituose puslapiuose, kurie bus nurodyti tiekėjo aprašyme. Taip galima savarankiškai pasitikrinti kitų puslapių rekomendacijas, kad įsitikinti išsirinkto tiekėjo profesionalumu.

Kokią informaciją reikia pateikti, norint palikti rekomendaciją atsiliepimuose?

Paliekant rekomendaciją, siūlome vadovautis šiais punktais:

  1. 1. Aprašyti atliekamų darbų pavadinimą.
  2.  
  3. 2. Įvardyti kaip kokybiškai buvo atliktos paslaugos ir ar rekomenduotumėte šį paslaugų tiekėją kitiems.
  4.  
  5. 3. Taip pat siūlome į rekomendaciją įkelti atliktų darbų nuotraukas, kurios aiškiai atspindėtų atliktų darbų kokybę.
  6.  
  7. Skatiname klientus palikti kuo daugiau informacijos, kad rekomendacija būtų vertinga tiek paslaugų teikėjui, tiek kitiems  vartotojams.
Ką daryti, jeigu paslaugų teikėjas mane apgavo?

Apgavystės atveju kreipkitės į policiją ir praneškite mums el. pašto adresu info@3taskai.lt arba telefonu 8 700 3 113.

Kaip susisiekti su 3taškai administratoriais?

Su mumis galite susisiekti el. pašto adresu info@3taskai.lt arba telefonu 8 700 3 113. Darbo dienomis nuo 9:00 iki 17:00 val.

Nerandate paslaugų arba norite jas gauti pigiau? Mes jums padėsime!

Klientų aptarnavimo tarnyba pasirengusi Jums padėti

Klientų aptarnavimo tarnyba yra pasirengusi išsamiai aptarti ir rasti jūsų problemos sprendimą, kad galėtumėte įgyvendinti savo tikslus.